|Är Det Dax?|

Min kära syster och hennes karl har åkt in till sjukhuset nu, kanske är det dax, kanske inte.
syster har haft värkar så de känner för att vara på den säkra sidan, och gissa om jag är spänd?
min syster har två barn sedan tidigare och jag har inte alls varit lika nervös då som nu.
kanske är för att jag är äldre?

Jag tror och hoppas för allt i världen att det går bra för er, närhelst bebis tänker komma!
som moster så längtar jag väldigt mycket efter den lilla, som antagligen är en flicka.
jag vill kramas, gosa, hålla, pussa, busa och känna på dig!




Kommentarer
Jag Heter: Emilie

åå, vad roligt:)

hoppas det går bra:)

<3

2009-10-14 @ 08:50:44
URL: http://emilieah.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0