|Beslutsångest|




Help me out.
jackorna ovan är från nelly.com, märket heter jaene blush. vääldigt snygga jackor!
jag skulle köpa den till höger, fast i en mörkbrun färg. men storleken fanns inte! det gör den inte heller i färgen svart.
vågar man vänta och gissa på att de kommer in fler sådana jackor eller ska jag köpa den till vänster illa kvickt?
den bruna var jävligt läcker alltså :c
man kanske kan maila och fråga om de kommer in några fler.


Annars då?
jag klev upp för en halvtimme sedan.
ska åka till familjen spångberg/carlsson vid elva, pappa hämtar mig där senare.
vi ska övningsköra i gävle, wihoo! :) behöver ju jag som sagt.
ikväll ska jag ut på krogen, lutar mot kalas.
i helgen jobbar jag häcken av mig.

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0