|Dålig Förare?|

Körningen är jag missnöjd med, jag gjorde alldeles för många småfel som jag inte borde ha gjort.
det stör mig, nu ska jag ju kunna det här! :c
men vi kämpar vidare.

Jag äger inte mycket pengar, men efter flera veckor utan shopping så var jag lite snäll mot mig själv och köpte
en t-shirt för hundraförtionio kronor på gina, samt ett par tumvantar (mina gamla är det hål i) och en ögonskugga från h&m, de kostade mig endast nio kronor eftersom att jag hade ett presentkort där :)






Kommentarer
Jag Heter: Emilie

brukar vara så gångerna precis innan;)

Du kommer klara det:D

2009-10-20 @ 22:08:51
URL: http://emilieah.blogg.se/
Jag Heter: sis

Lillsnutt, man har sånna där skitlektioner ibland! Jag hade en precis timmen före uppkörning men sin gick den kanoners istället! Man skärper sig på ett annat sätt då!

2009-10-21 @ 13:29:49
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0