|En Bra-En Dålig|

Igår var en bra dag. en heldag med emilie kan ju inte vara mycket annat!
vi åkte in till valbo direkt på morgonen, och där hittade jag en hel del:
en cardigan, mjuka strumpor och en bh från cubus.
en kofta, en mössa och ett par leggins från bikbok
hårschampoo, bodylotion och halsduk från h&m
ikea köpte jag en present till pappa [som fyller år imorgon :)] en ljusbricka, stenar och ljus, en lampa till byrån, thekoppar och ett billigt skoställ.

När vi kom hem så gick vi ut på tierp, köpte ytterliggare en present till pappa och handlade mat.
vi gick hem och gjorde en jättegod wok!
vi gick och köpte godis, nötter och läsk och ockuperade soffan för här skulle det minnsan ses på vänner, idol,
grey's anatomy och film!
klockan var närmare midnatt när hon åkte hem :)




Idag har jag det värre.
jag glömde matematiklektionen, igen! jag funderar på att ge upp eftersom att jag har missat så himla mycket och klarar inte av att påbörja det nya kapitlet hemma själv.
jag ringde lönekontoret och fick reda på att min lön är helt fel, som jag trodde!
jag skulle inte alls ha såhär mycket pengar, en full lön, eftersom att jag har gått över till timvikarie så ska jag ju inte få den lönen förrän nästa månad.
nu har hon slutat för dagen och jag har inte fått något svar på vad de ska göra.

Eftersom att jag inte vet om jag har pengar eller inte så kan jag inte heller planera min helg.
jag vill ju åka till min kusin i stockholm! har velat i en månads tid men det har bara varit hinder,
och det blir det väl nu också. förvånar mig inte ett dugg.
det är inte bra tider nu.

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0