|En Fin Dag|



Jag kom precis hem från uppsala, har varit och besökt den underbaraste lilla bebis som kom till världen igår eftermiddag/kväll.
en halv dag gammal alltså, och såå liten!
vintra var 46 cm lång och vägde 2610 gram. ville bara ligga i magen i 37 veckor, men det är moster glad för eftersom att jag har längtat så otroligt mycket att få hålla dig.
självklart hållde jag dig nästan hela tiden under de två timmarna jag var där, tittade på dig, smekte dig, kände på ditt hår och dina små händer och fötter, luktade lite på dig i smyg då bebisar doftar underbart gott!
och jag längtar redan efter dig igen :)

Jag ska alltid, alltid finnas för dig. precis som för mina andra syskonbarn. ni är mina änglar <3




Kommentarer
Jag Heter: Emilie

GUD, så himla söt <3

STORT GRATTIS:D

2009-10-15 @ 14:37:44
URL: http://emilieah.blogg.se/
Jag Heter: sandra svarar

ååh, ja jag veet :D

haha, tack gumman <3

2009-10-15 @ 22:15:37
Jag Heter: syster

gud vad fint hjärtat! *tår i ögat <3

2009-10-15 @ 22:47:54
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0