|Fredagar Rocks|

Det är något särskillt med fredagar, när man vet att man är ledig hela jäkla helgen.
det går mycket bättre och snabbare att jobba, man är gladare, maten smakar godare och kvällen är mycket längre och mysigare än annars.
den här helgen ska jag umgås med mina närmaste! ibland är det skönt att inte ha råd att göra annat.
ikväll ska jag och pojkvän äta tacos och dricka cider.
vi ska ha fredagsmys så att det sjunger om det! film, godis, chips, läsk. you name it :) 

Imorgon ska jag åka hem till syster och mysa med alla barn.
men blir nog till att mysa med vintra mest och busa med de andra :)
på kvällen blir det nog ännu en filmkväll, vi får se!

Söndagen är ännu oplanerad, och jag är öppen för förslag! haha.
något jag måste göra i helgen är att pluuggaa. tills ögonen ramlar ut.
inte allt för långt till teoriprovet nu.

Fredagsmys i all ära, först ska det tränas bodypump och byggas lite muskler!

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0