|Gävle|


Nu ska jag packa väskan, ta på mig skinnjackan och halsduken och bege mig till tåget.
jag ska åka in till gävle och övningsköra, såklart :)
var tre veckor sedan och jag är lite nervös. men det gick ju bra att köra i uppsala i lördags så det här ska nog gå fint!
tänker kolla in make up store, fick nämligen ett presentkort på den fina affären utav karrå (love).

Annars har jag inte gjort så mycket idag; gick på en morgonpromenad, lite väl påklädd kanske, och duschade. sedan tittade jag på greys anatomy och åt frukost och grät en skvätt. otroligt starkt program ju!

Nej, dags att förbereda. måste förbi affären och köpa lite lunch att ha på tåget först :)

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0