|Hemma Igen|


Hej.


Vilket jävla väder va? jag hatar det, ta hit lite sol och värme som förra veckan istället!

Kom precis hem från stockholm, har varit underbart roligt :)
köpte ett par knästrumpor med rosetter på, ett armband på rea och ögonfransfärgning.
gillar att ha svarta ögonfransar utan att hålla på att gegga på mascara.
Vi var ut på kvällen, åkte till fridhemsplan och gick in på en krog som hette viper room.
billig dricka och ganska mycket yngre folk, men det blir ju vad man gör det till :)
och vi valde att göra det till en rolig och berusad kväll/natt!
slänger upp några bilder sen.

Strax kommer pojkvän hem, och då ska vi åka och fira pappa.
han bjuder på kött, svampsås och pommes. bättre mat kan jag inte tänka mig just nu!
har köpt två finfina grejer till honom, något som passar honom uutmärkt :)

O
ch senare ikväll hoppas vi på lite partaj och bowling. kom igen då, tagga!


Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0