|Jobbhelg|




Bilder från igårkväll, när jag och vick var på kalas i uppsala.
det var lite folk, men då passade vi på att dansa som galningar över absolut hela dansgovlet. hah :)
var smått fulla och vi kom hem tre, helt perfekt!

Idag har jag jobbat mellan halv tolv och halv nio, kom hem för en timme sedan.
ska väl kolla på grey's anatomy och äte lite nötter innan jag somnar.
imorgon jobbar jag delad tur, alltså jag är ledig några timmar mitt på dagen. det är en dryg tur, men jag jobbar med bra människor så det ska gå fint!

Jag har ingen förståelse för hur man kan gå ut ikväll utan att vilja klä ut sig!
det måste ju vara asroligt. jag har ingen aning om vad jag skulle ha varit.
typ batman hade varit najs. jag älskade att leka batman som kid.

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

love <3

2009-11-01 @ 13:40:49
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra svarar

lööv! <3

2009-11-01 @ 21:34:47

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0