|Söndag|

Igår var jag och mös med bebis, hela dagen. väldigt underbart!
jag pratade med josefine och jerry om den lilla, och dom var så stolta och ivriga att berätta allt de visste om bebisar :) de ville sitta nära mig och vintra hela tiden, de petade lite och klappade lite, när jag inte hållde henne så ville de sitta i knä. sötnosar, ni kommer att vara otroliga syskon!
tyra var hos mamma uppe i norrland.

Något mycket mer negativt är att jag har väldigt lite pengar att leva på, ända tills i slutet av november då jag får lön igen.
kommunen drog hela min lön som skulle komma den tjugosjunde, allt ihop!
så nu snålar jag, och det är hur tråkigt som helst!
pengarna kommer precis att räcka till hyra och mat, ungefär.  :c

Så denna helg har varit väldigt lugn, och så kommer flera helger framöver att se ut.
pojkvän är på jobbet, får se vad vi hittar på när han kommer hem,
tur att jag har honom så att jag inte ruttnar allt för mycket här hemma! :)

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Åh, jag vet hur det känns utan PENGAR! bajsigt!!

Meeen du, kortet du tog på mig, babe o vintra.. kan man få det? ;) PUSS

2009-10-18 @ 14:49:18
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0