|Svinvaccin!|



Igår vaccinerade jag mig mot svininfluensan, klockan två på dagen.
efteråt så gjorde det lite ont, jag övningskörde med pappa till valbo, gävle, västland och hem.
på kvällen gjorde armen riktigt, riktigt ont! jag hoppade över träningen, fick knappt av mig linnet när jag skulle duscha.

Jag vakande på natten, utav att armen gjorde så sjukt ont, kunde inte alls somna om.
efter ett tag så började jag frysa, fick en ordentlig frossa och feber. skakade i hela kroppen.
ville inte väcka pojkvän som skulle upp klockan sex till jobbet.
började få ont i magen, trodde att jag var så hungrig att jag mådde illa så jag väckte pojkvän tillslut och sa att jag frös och var hungrig.
han sa att jag skulle gå upp och göra en smörgås.
lättare sagt än gjort vill jag lova!
när jag väl kom ur sängen, med täcket runt mig, huttrande så vinglade jag sakta mot köket.
jag kände ett rus i huvudet, ett stort illamående och sedan vaknade jag på köksgolvet när pojkvän oroligt satte mig upp och frågade om jag hade ont.
jag hade svimmat. satte mig upp, hörde knappt någonting, öronen tjöt.
bad pojkvän om mjölk, och att han skulle sätta sig ned och hålla om mig eftersom att han gjorde mig nervös när han sprang fram och tillbaka i köket.

Han tog mig till sängen efter ett tag, kollade upp symptom för vaccinet på internet och kom fram till att detta var helt vanliga symptom, alla utom att jag svimmade då.
dröjde tills jag kunde somna om, vilket inte blev långvarit.
pojkvän har varit hemma med sjuk tjej idag.



Men att drabbas utav svininfluensan är mycket värre, då mår man minst såhär dåligt i flera veckors tid.
men behöver ju inte få några biverkningar heller, en utav tio får.
jag hade också en jävla otur som fick allihop!



Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0