|Best Western|



På fredag ska jag och älskling bo på best western hotel svava.
vi ska nämligen fira vår tvåårsdag då, även fast den egentligen är på måndagen. då jobbar ju självklart båda två.
vi ska iallafall åka in till stockholm på dagen, och sedan mysa i uppsala på kvällen.
det blir nog en fin resturang och bio.
eftersom att vi hade så otroligt underbart sist vi bodde på hotell så längtar jag ihjäl mig just nu :)

Den tjugoåttonde, alltså våran tvåårsdag, kommer att bli mysig den också. även fast vi bara kommer att vara hemma så ska vi ha det extra fint på kvällen.

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: sis

myyyyys

2009-09-21 @ 19:33:41
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra svarar

massor :D

2009-09-22 @ 21:34:18

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0