| Bio Igår |


gårkväll så gick jag och pojkvän på bio, i tierp.
flickan som lekte med elden, väldigt väldigt bra film, särskilt för att vara svensk.
men ändå inte lika bra som män som hatar kvinnor.
jag undrar vad trean, luftslottet som sprängdes, kommer att handla om?
den måste självklart ses på bio, den också!

Idag är jag ledig, jag klev inte ur sängen förrän halv tio, för att äta frukost.
jag har tittat på true blood och sprungit med madeleine i spåret.
eller vi gick en hel del också, haha. gud så ont det kan göra i kroppen av att springa!
det känns nästan som att alla inre organ och muskler håller på att sprängas.
får bli promenader hädanefter :)

Ikväll tar vi det lugnt, har absolut ingen annat val heller.
med hundra kroner i plånboken och ett arbetspass mellan halv åtta och fem imorgon så har man ju inget val.
men jag överlever för det! vi ska nog äta middag hos karin.
vi ska gå på en långpromenad, samt boka hotell i stockholm eftersom att vi ska fira våran tvåårsdag där :)

Nu måste jag hoppa in i duschen, eftersom att svetten rinner i pannan!
efter det så måste jag städa lite här hemma, på pojkväns order, då han är på jobbet.
gå ut i solen om ni inte gjort det än.

Puss ♣


I


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0