| Drink Up |

God morrn.

Igår hade jag en fullspäckad dag. jag var på min matematik-lektion, klippte mig på haircorner, kom hem och storstädade med pojkvän, åkte till aktivera med madde och körde ett bodypump-pass, kom hem och duschade och åkte sedan till uppsala med mathilda för lite drinkar och mat.

Vi hamnade på terassen, och det var ju jättemysigt! stora, härliga skinnfåtöljer och bra musik.
tre drinkar och en stor tallrik pommes med beasås senare så gick vi förbi donken innan vi tog tåget hem igen.
tack för kvällen, snutt! :)


Strax åker jag till forshem och roar tanterna, sedan ska jag titta in på en fest där mathilda håller till.

Puss ♣


 

 


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0