|Fukki'n Förskyld|


Hej.

Hur kan jätte-tråkiga dagar där man inte gör ett jäkla dugg gå så himla fort?
jag vaknade strax efter åtta imorse, kunde inte somna om på grund utav den hemska förskylningen.
fine, tänkte jag och drog på ett avsnitt utav true blood. ett avsnitt blev snabbt tre.

Nu är klockan halv två redan, och jag har suttit framför datorn nittio procent utav dessa fem, sex timmar!
biverkning från den slisamma gårdagen?

Jag hatar att vara förskyld, eller att vara sjuk över huvudtaget, jag känner inte igen mig själv.
blir så otroligt matt och viljelös.
jag vill gå ut på en promenad, men orkar inte. vill städa, men orkade knappt med disken, vill göra mat men orkar verkligen inte vara kreativ. vill duscha, men det är ju också för krävande. måste plugga teori, men vill inte.

Nej, vad fasen. hej frisk luft, här kommer jag!

Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0