| Kväll |


Bild från platina, 12/9.

Var lite kul att det var samma fotograf från kvällen innan på kalas. han kom ihåg oss och vårat "tummen upp, SKITBRA"

En annan bra sak är att det nu går natt-tåg hem från gävle, så nu kan man alltså inta gävles krogar utan att sitta på en buss två timmar, mitt i natten.

Annars då?
jag har nyss ätit stekt falukorv blandat med krossade tomater och fullkornspasta. gick fint!
har varit upptagen hela dagen med slipning, tapetköpande, övningskörning och matematik b.
nu känner jag mig otroligt trött, men ska vara vaken så länge jag kan så att jag sover länge imorgon och så att jag därför orkar jobba natt på det.
här lägger man upp sina dagar ska ni veta! :)

Hela veckan är faktiskt fullbokad, igen;
imorgon
kommer syster på dagen, jag ska slipa väggar och jobba mellan nio och kvart över sju.
på onsdag sover jag tills två, tre och ska därefter plugga som en galning till provet i matematiken.
på torsdag skriver jag provet mellan nio och halv elva, klockan elva åker jag in till uppsala för att jobba kväll på akademiska.
på fredag jobbar jag till fyra på forshem.
jag ska hinna med att plugga teori också, så ni behöver ju inte tro att jag gått och dött för att jag inte hör av mig!

Puss

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0