|My Kidz|




Familjen har varit här, alltså syster plus barn.
så himla trevligt med lite liv i den annars tysta lägenheten :)
vi busade, pratade och fikade. det bokades winnerbäck-biljetter, och det avbokades lika snabbt.
har inte råd att betala än, får vänta lite. en femtiolapp är ju inget att komma med.
biljetterna kosstar förrästen 360 spänn! det får det vara värt.
de åkte precis hem. 

Nu måste jag duscha, det gick inte alls med slipningen.
måste ha mycket grövre papper, då väggen som jag nu slipar är målad!
alltså mycket, myckket svårare att slipa. tur att det bara är borden kvar.

Det ska pluggas teori också, och köras då. 

Puss ♣


 

 


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0