|New Style|

Okej, jag är officiellt totalt värdelös på att designa, med tanke på att det tog en och en halv timme att ändra de simplaste sakerna.
men jag överlever, och det gör ni med!
det blev ju fint tillslut iallafall :)

Jag jobbade mellan halv åtta och fem igår, så när jag kom hem var jag rätt slut.
vi åt mat hos karin, pasta med skinksås.
vi köpte grädde och gjorde chokladpudding, jag tvättade och vi lade oss till johan falk: vapenbröder.
jag somnade tio minuter ínnan filmen var slut, DÅ är man trött.
kollade klart imorse, en film ni måste se. spännande som bara den, men har ni inte sett johan falk: gruppen för särskilda insatser ännu så se den först.

Jag är ledig idag, men har fullt upp iallafall.
jag ska köpa slip-papper och slipa i sovrummet. mormor och morfar kommer och tapetserar med mig på onsdag!
tack för informationen paps.
jag ska duscha också, och lägga in alla mina sex maskin-tvättar i skåpen.
jag ska övningsköra med pappa på eftermiddagen, träna på att backa runt hörn och parkera exempelvis.
uppkörningen är ju inte allt för långt bort!
jag måste plugga teori också, varför måste det vara så jäkla tråkigt för?

Imorgon jobbar jag på förmiddagen, men ska in till gävle direkt efteråt för att övningsköra.
fyra veckors väntetid på en övningskörningstid nu, hörrni! fyra jävla veckor.
måste säga åt dom att ringa mig såfort de får en avbokning.
annars hinner jag inte bli klar till uppkörningen.

Nej nu kör vi :)

Puss


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0