| Party-helg |


Bild på mig och sötnosen emilie när vi var på kalas, i fredags.
lägger upp fler sen!

Jag har haft en härlig helg med mycket festande :)
i fredags blev det som sagt nypremiären på kalas, nyrustat och fräsht var det! häftigt liksom.
på lördagen klev jag upp tio, åkte in till uppsala och jobbade till nio och sedan mötte jag upp emilie och vicky vid stationen.
vi gick till platina och hade riktigt trevligt, trots ett falskt brandlarm som gjorde att alla var tvugna att gå ut och vänta ett tag. buh!
kom hem halv fyra båda dagarna, var precis lagom full, nästintill nykter alltså.

Idag har jag kört till ett ställe som ligger strax utanför söderhamn, bra långt alltså.
har putsat fönster med pappa där, och hämtat upp lillebror :)

Nu tänker jag duscha, kanske ska bli djävulskt skönt.

Puss ♣



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0