|Rädsla|

Inatt vaknade jag utav ett telefonsamtal, efter att ha sovit väldigt oroligt.
min närmaste var på andra änden, ledsen och skrämd.
han var svårt skadad och rånad. satt ensam på akutmottagningen i uppsala.
efter att ha blivit rånad och utsparkad ur en svart taxi. svart taxi, man hör ju på namnet att det inte är något bra!
men detta kunde jag ju aldrig tro.

Efter fyra timmar kom han in till sjukhuset, då han hade legat blöt och utslagen i ett dike.
men äntligen är han hemma, med hjärnskakning, spruckna knogar och igensytt ansikte.

Jag älskar dig, min bästa bästa. ♥
jag har varit så ledsen, rädd och haft en sådan smärta inom mig!
aldrig får det hända dig något, aldrig får det hända hemska saker för någon i min närhet ..


Jag vill slå och skrika, sparka och rivas! sådana människor SKA inte få finnas.


Kommentarer
Jag Heter: Emilie

Men gumman:O

Blev jätte rädd och arg när jag läste det.

Hoppas verkligen att han blir bättre snart.

Att det får finnas såna människor som gör så mot andra.



Älskar dig vännen<3

2009-09-27 @ 15:28:00
URL: http://emilieah.blogg.se/
Jag Heter: E

Jo tack, hur ont i magen har man inte nu då?? Tyckte de var jobbigt innan, har ju vart som lite orolig för diverse saker så att säga.. Love you

2009-09-27 @ 19:45:17
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Riot Girl

uuusch! fyfan :(

2009-10-09 @ 00:06:24
URL: http://riotgrrrlish.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0