|Sweet|

Uppsala-vistelsen var great!
vi checkade in, gick ut och åt samt shoppade lite.
pojkvän hittade dock inget, men jag köpte en t-shirt från gina och två jeansleggins från vero moda!
gick tillbaka till hotellet sen och slappade ett tag, gick ut och kikade lite snabbt i affärer igen,
åt kina-buffé och kollade public enemies på filmstaden.
helt okej var filmen, lite seg ibland bara :)

Efteråt var vi dödströtta, som de old peple vi är, så vi gick direkt till hotellet och somnade till en film!








Ikväll ska jag ta det lugnt. men fyy så tråkigt!
hade ju självklart hellre vait på party, krogen eller möbeln.
självklart självklart så innehåller denna helg jättemycket skoj, bara för att jag inte kan vara med.

Jobbar nämligen mellan halv åtta och fem imorgon.
och ja, pengar är ju så djävulskt viktigt. tyvärr! :c

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0