|Tapetsering|




Pju!

Mormor kom klockan halv tio och åkte hem till karlholmsbruk klockan sju.
8,9 timmars tapetsering alltså!

Rummet är inte klart ännu, har varit så otroligt krångligt med rör som går utanpå väggen och så.
det tråkigaste var att fondväggen inte räckte till utan vi var tvugna att beställa en rulle till.
mönsterpassningen gjorde att vi var tvugna att skära bort väldigt mycket överflödig tapet.

På det så är jag riktigt förskyld. näsan rinner, ögon klias och halsen svider och klias.
jag känner mig såå utmattad och ska snart slänga mig i sängen!

Jag har lärt mig mycket iallafall! och tack tack tack bästa mormor för att du ställer upp.
ni ska veta att min mormor är mycket envis och även fast kroppen inte alls orkar så ger sig inte gumman för fem öre :)

Nog pratat om de där jäkla tapeterna!
nu äter jag middag, en äcklig hemköps-pizza, fick byta ut lunchen mot bulla och frukt så jag är rätt skakig nu.

Strax kommer älskling hem! då ska jag stolt visa honom hur långt vi har hunnit!
för duktiga är vi.

Puss ♣



Ps. väggarna i rummet kommer att se ut som rummet ovan.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0