| Tionde i Nionde |


Klev upp åtta i morse, har varit i skolan i över två timmar. matematik b är skitjobbigt, och jag vet inte alls hur provet nästa vecka kommer att gå eftersom att jag ligger måånga sidor efter!
men vi försöker, eller hur! :)

Har även handlat på apoteket, på ica och på kära systembolaget.
imorgon och på lördag står det nämligen party på schemat!
efter jobb då såklart, jobbar ikväll, imorgon till fyra och i uppsala på lördag mellan halv ett och nio.
så på lördag blir det antagligen ganska så nyktert.

Dags att svira om till mjukiskläder nu eftersom att jag tänker powerwalka till arbetet idag, hurtigt som fan!

Puss ♣

 Fick förrästen en asläcker DC-tröja utav hjärtat igår. en försenad födelsedagspresent är ju aldrig fel!
tröjan kostar 899 kronor och finns på junkyard.



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0