|Tjugoandra September|

Hej.

Idag har jag jobbat till halv ett och direkt efter det tagit tåget in till gävle för att övningsköra.
nu får jag inte köra med skolan förrän vecka 42, det är totalt fullbokat.
istället ska jag köra med pappsen. men det är bra, det viktigaste är ju att jag får köra,
så att det sitter någon gång!

Igårkväll så fick jag ont i halen, helt plötsligt. idag gör det verkligen jätteont!
det svider och irrterar, måste småhosta hela tiden. jobbigt hörrni!
även ögonen klias.

Imorgon kommer mina älskade och sakande morföräldrar hit, redan halv tio på morgonen.
vi ska nämligen tapetsera, äntligen!
jag toklängtar efter att få se resultatet. det kommer att bli skitsnyggt.
vi ska ha ljusgråa tapeter, med lite ytterst lite struktur i och en svart fondvägg med silvrigt mönster i.

Dags att kolla in true blood nu, och slipa det allra sista utav borden!
måste ju pyssla med något innan älsklingen kommer hem från jobbet, vilket inte blir förrän halv nio :c

Puss ♣


Kommentarer
Jag Heter: sis

kommer runt lunch om de e ok?? puss

2009-09-22 @ 21:05:23
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0