|Tjugonionde September|

Äggen kokar för fullt, snart ska jag äta frukost.
vaknade klockan tio över nio, tankarna hamnade precis som hela dagen igår och dagen före det, hos dig pappa.
ringde dig och hörde hur det var, hörde om vad jag skulle handla och berättade när bussen gick. 
snart är jag hos dig, och hos min underbara lillebor. nio år gammal är han, och jag kan inte tänka mig hur han känner varje gång han ser hur hans pappa mår.
pappa somnar i timmar titt som tätt, och blir svimfärdig när han står upp. med sår i hela ansiktet och med stygn runt ögat.
älskade lilla pappa, jag är iallafall gladast i hela världen för att du klarat dig så bra!

Nu måste jag äta, och framförallt duscha!

Puss ♣


Ps. Sovummet är färdigt :


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Jag saknar dig! Hela tiden! Ska det vara så??

Bajs

2009-09-30 @ 23:07:40
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0