ENBRAHELG

Jag har haft en kanonhelg hittills, om man bortser från magvärk. haha :)
igår jobbade jag på akademiska, det gick jättebra. såklart.
har fått två till pass nästa vecka :)

På kvällen drog vi till robin och katrin för att äta tacos och bli fulla.
det blev vi. mest grabbarna, haha. det var helkul även om vi bara blev fyra.
alla andra bangade ju, även fast de först ville. dåligt :(
men vi hade skoj. var väl hemma halv två och slockande snabbt.

Vaknade tio imorse,
och det är fan halva nöjet att snacka om allt kul som man hade gjort och sagt kvällen innan.
det gjorde vi nog hela vägen till valbo.
åkte in med r och k på förmiddagen och kom nyligen hem.
en bra dag, med shopping och sol!
hittade tyvärr ingen klänning till valborg, men däremot fyndade jag inne på gina.
chinos och två t-shirtar för tvåhundra spänn.
sen köpte jag parfym, ansiktsmasker och läpsyl på h&m.
stannade på citygross och handlade hem lite matvaror på vägen hem.

Ikväll ska pojkvän åka in till stan med robin och några grabbar.
de ska på någon bilträff och dricka.
jäklar att man jobbar imorgon, men behöver pengarna som sagt var.
så för mig blir det lugnt ikväll! :)




Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0