LOKKINGGOUUD

Nu är det fint här hemma!
när jag storstädar är jag precis som syrran,
kommer på hur mycket som helst vi lär köpa och påbörjar saker jag inte ens avslutar.
går mellan rummen och städar lite här och var, haha.
måste ligga i släkten!

Halv fem kommer iallafall babe hem.
då ska vi äta lasagne och klockan sex kommer syrran och hämtar mig,
vi ska försöka bli lite brun och sen ska vi åka och simma i örbyhus.

Ikväll ska jag och babe ha myskväll med film och gott :)
men först måste vi ordna lite inför morgondagen.

Puss ♥


Bästaste pojkvän!


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Haha, jag me. Typ ute möbler som helst ska monteras och sättas upp på altanen tills alla kommer :) Plus att själva altanen då behöver städas EN ANING :P

2010-04-29 @ 15:38:47
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0