SHETOOKTHEMIDNIGHTTRAIN

Efter morfars trevliga spritkalas så var vi hemma här en stund
och sen åkte vi till syrran och andy i skogen.
karrå, jag, babe, syrran, andy och fredde.
och barnen då.
vi drack lite och roade oss med youtube-klipp och nhl 10 på xbox.
jag var grym. lite vin gör susen.
roligt!

Idag är det desto lugnare.
vakande halv elva. gick med karrå till tåget klockan ett.
hälsade på babe som var hos sin moder och meckade cross.

Nu gör jag ingenting.
ahr ringt och bjudit in mig till mormors påskmiddag.
som hon inte visste om själv förrän jag ringde och berättade.
ibland lär man påminna de gamla :)
syrran kommer väl dit med sin familj.
sen åker jag väl hem och kanrkar godis till någon skön film tills jag somnar.
imorgon jobbar jag delad tur och på söndag halv åtta till sex.
peengarrr!






Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0