SIMPLEASME




Idag går jag snyggt klädd i mina slitna denim-jeans
och en tröja från ellos som är hundra år gammal.
jackan är från only och brillorna från åhléns.

Mmh.
har haft en fullspäckad dag med måste-göra saker!
jag har tvättat, diskat, ringt lönekontoret och höjt skatten
läst min sjukt spännande bok i solen (long lost utav harlan coben).
också har jag handlat på alla butiker i hela tierp.

Just nu lever jag på mina sparpengar. kul att vara fattig.
kul att mina sparade pengar går till mat, bil och räkningar. nej!
men vad gör man? inte kunde jag åka med pappa igår heller,
jobbade troget på forshem.
åtta dagar kvar till lön!


Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: Blog

Keep safe. Look out for one another.

2012-01-19 @ 12:35:28
URL: http://blog.bloglabel.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0