SJUKHUSTJEJEN



Har som sagt jobbat lite på min gamla avdelning på akademiska.
ska dit imorgon, men sen är inget mer inbokat.
känns iallafall bra att komma dit, allt är som vanligt. man lär sig massor! :)
hur kul
var det inte att träffa anna där då?
var jättelänge sedan ju! ändring på det.

Nästa vecka ska jag arbeta på forshem dock.
förutom på lördag då jag ska arbeta med min far.
blir en fullspäckad jobb-vecka
så det känns skönt att inte ha allt för mycket jobb den här veckan!

Jag gör iallafall inte ett skit idag.
jag har vaknat, gått på en kort promenad,
ätit frulle, kollat på tv och betalat räkningar.
ikväll tänkte jag träna spinning iallafall, och försöka bli lite brun.

Känns såhääääär bra att lönen har trillat in! :)
även om tretusen försvann direkt.
var lite mer räkningar än vanligt, såsom sjukhusbesök och internet.
annars betalar vi cirka två och två i var kanske.
helt okej!

Tänkte lägga tillbaks tusen kronor till sparpengarna,
imorgon tänker jag shoppa ihjäl mig lite innan jag börjar jobba.


Puss ♥


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

själv hade jag massssssor med räkningar men som känns så skönt att betala :) Lugnare i kassan ett tag framöver

PUSS

2010-04-27 @ 15:22:35
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: jonas

2200kr i var om det är biligt? betalar cirka 7-9000kr i månaden själv jag... så det är biligt tro mig:D

2010-04-27 @ 21:30:21

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0