STÖRTSKÖN




T
og en premiärtur med audin (ovantill jobbet.
jag tror inte den gillar mig. när jag åkte hem funkade ingenting. nästan.
nu funkar det, såklart, när martin tittade på.
han blir mer och mer tveksam på att jag ska få köra hans älskade bil men jag tänker inte ge mig!
den är underbaar att köra :)

Nu är jag hemma på timmar. ska vara tillbaks at work halv sex.
fyra timmars rast alltså. tänkte hoppa in i duschen nu, och sen vila lite.
klockan fyra ska vi äta middag, jag och baby.
helgen går faktiskt fort ändå, tur är väl det!
när man jobbar då.

Och medans ni ungdommar håller på att festa och grejer så kanske jag tjänar in storkovan!
haha, eller?

Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0