TJUGONIONDE APRIL

Ahmen hej.

Idag är jag en ledig kvinna.
jag har handlat och tänkte alldeles snart njuta framför nyaste one tree hill-avsnittet!

Idag ska jag städa hela jäkla lägenheten, från topp till tå.
tak till golv, alltså.
imorgon väntar vi lite partyglada gäster
som ska komma och grilla och dricka i valborgs ära :)
kommer att bli kalas!

Förrästen så hittade jag lite fint igår.
men jag ska lämna tillbaks ett par mjukisbrallor från bikbok som jag inte riktigt gillade.
någon som är sugen på att dra till uppsala på onsdag? ;)
hittade iallafall en söt klänning på h&m. en svart, självklart, som jag inte skulle ha.
den ser ungefär ut såhär, fast finare:


Vita gladiatorsandaler samt accesoarer till den så blir det bra :)


Emilie, kommer du idag ellör?


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0