VALBORGSMÄSSOAFTON

Igår hade jag en riktigt bra kväll!
först åkte jag och simmade med syrran och hela dahlbergsfamiljen, det gick bättre än jag trodde!
fast jag lär simma rätt knasigt för idag har jag träningsvärk på vänstra sidan utav ryggen :)
jaja, bättre det än inget!

Senare på kvällen så mös jag och älskling till en film,
ost, kex, vindruvor och cider till det. farligt gott!

Just nu håller vi på att ordna lite inför kvällens bravader.
jag har varot och handlat och älskling ordnar med stolar som vi ska ha utomhus.
hoppas att inte vädret blir taskigt, just nu är det hur varmt som helst och det gillas!
det kommer folk hit för att grilla och festa,
före elva drar vi till möbeln och fortsätter festen där,
bland hundratals människor :)

Dax att ringa älskling och höra hur det går :)
förrästen övverraskade jag honom med frukost på sängen imorse.
"jag fyller väl inte år?" sa han. jag kanske borde göra detta oftare. haha.


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0