ENLITENMÖHIPPA

I lördags snodde vi emelie (syrran) för att dra på möhippa.
hon blev hämtad utav en bekant på motorcykel strax efter att hon kommit hem från jobbet,
de åkte till tierp och där väntade jag och några tjejer till :)
jag bjöd på champagne och syrran fick klä på sig några dösnygga plagg som vi valt ut!

Efter lite dricka och fotografier så satt vi på henne en ögonbindel och ett headset.
hon fick inte reda på vart vi skulle förrän vi satte oss på bussen,
eller knappt då för vi ljög faktiskt hela vägen till stickholm! haha :)
vi åkte iallafall en tjugofyratimmars-kryssning med silja line,
och syrran fick göra en massa smaskiga uppdrag under tiden.
hon fick sälja kondomer, pussar, klippa av kalsonglappar, bjuda upp till dans och sånt.
måste säga att hon var himla dukig! :)

Vi hade iallafall himla kul och lade oss inte förrän halv fem,
klev upp åtta dagen därpå och fortsatte festandet hela dagen!


Här har ni lite bilder:













Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0