FREDAGENDENTRETTONDE

Halv nio klev jag upp idag,
tog en snabbispromenad då mina ben inte vill gå pågrund utav träningsvärken.
har duschat och frukostat.

Om en timme lär jag gå två kilometer för att hämta bilen,
karln försov sig imorse och tog bilen till ostronet.
kunde ju ta bussen men den går helt värdelösa tider.

Alltså, jag hade inte klagat om det inte var så att alla mina muskler värker! haha.
sen ska jag iallafall åka till mathilda och hänga hos henne över dagen.
ikväll ska jag och pojkvän på födelsedagskalas hos robin,
fast det blir inget dricka för mig då jag börjar jobba sju imorgon bitti! :)

Skänker en varm tanke till stephanie och hennes nära!
igår kväll låg vi i sängen och pratade om livet och döden, jag och martin.
livet är så jäkla kort, och så skört och vi tror att vi är odödliga. oj vad skenet bedrar!
jag älskar att leva.


Puss ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0