IWAS'NTBORNYESTERDAY

Så jäkla skönt att få komma hem lite tidigt idag, har varit riktigt trött på jobbet :)
har varit i ockelbo och putsat en skola, det är så himla fint där!
en massa skog, berg, öppna fält och sjöar.

Jag ringde precis till hig för att avregistera mig men jag var tydligen redan struken.
man kanske borde fårr någon information om att man var tvungen att tacka ja?
eller så är det jag som inte förstod någonting. antagligen, haha.

Nu ska jag slappa en stund, sen laga mat och efter det tortera mina muskler lite på aktivera!
bodypump ikväll igen, jag som fortfarande har en smula träningsvärk i låren.
haha, fyfan .. här ska tränas!

Puss♥






Ockelbo må vara fint, men canada tar lätt hem priset!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0