JAGHADEKUL


Sitter just nu och lyssnar på nelly-just a dream.
bra låt!


Iallafall, i lördags hade jag askul.
roligaste kvällen på år och dar! rätt och slätt.
jag, syrran och matilda förferrade hos matilda.
vi körde ölspel och snackade.
tog nio-tåget till uppsala,
där träffade vi några som sa att de skulle till etage
och matilda sa att det var kul där så vi gick dit :)

En timme senare ungefär så trillade grabbarna in,
de hade varit på paintball och ätit middag, andreas svensexa.
vi rockade loss hela kvällen/natten!
vi sjöng karaoke, dansade, skrattade, snackade
och lyssnade på trubaduren. johnny cash is king!


Igen vill jag,
men jag längtar mest tills på lördag.
snart är det dax, snart är vi där emelie!
åh så stolt jag kommer att vara :)


Denna vecka är jag fönsterputsare.
det är helt okej, bra skönt att bara jobba dag!


Snart ska jag ta en springrunda och sedan ett varmt bad!

P
uss♥





Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0