JAGVERKLIGENHATARPENGAR

Alltså. klockan är elva och jag har kännt mig så otroligt stressad sedan halv nio då jag vaknade.
magen och huvudet är som i världens panik.
det här är en månad som är fullproppad med extra utgifter.
mycket mer utgifter än vad jag har råd med. 
dels så fick vi två elräkningar,
vattenfall håller på att krångla.
dels så hade vi interneträkningen på 900.
nya däck till audin stod martin för och de gick på 4000.
egyptenresan betalade vi och de var 1500 i var.
också gifter sig syrran, därav möhippan på 1500 kr.
liksom de ska ju ha en present också, som lär köpas snarast.
klänning och skor till bröllopet köptes även det denna månad.
nu har jag iallafall en hundrig kvar och lär ta utav mina sparpengar,
som egentligen ska gå till den där jävla skatten på 3 500.

Man jobbar endast för att betala bort skiten. det ska ni veta.


Kommentarer
Jag Heter: Noafatima

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-05-23 @ 14:16:43
URL: http://noafatima.blogh2o.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0