MINEMEOCHJAG

En dag i sandviken med syrran och pappa.
snacka om familjeföretag, men vi jobbar på bra som fan! :)

Har ätit tortellini med svamp, tomat och purjolök
och kom alldeles precis in från en långpromenad med syrran.
det enda vi tänker på och pratar om: bröllop, bröllop, bröllop!
det är så djävulskt roligt att få planera med sin syster om hennes bröllop.
ni anar inte! hon är så duktig och har så mycket fina ideér :)
på lördag ska vi in till stan och införskaffa en massa småsaker, detaljer.
jag längtar så otroligt mycket till nästa lördag,
det kommer vara den finaste dagen i mitt liv!

Nu: en varm dusch och en bra film med babe.
imorgon väntar ytterligare en skola i sandviken.


Puss♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0