MJAA

Nu börjar det bli lite ordning här hemma, med packning och fix och trix.
sitter med en ansiktsmask på och ska strax hoppa in i duschen.

Oj vad mycket jag har fått gjort idag, och handlat!
på två timmar hann jag in i varenda affär typ.
tack bästa johanna!

Imorgon ska jag upp klockan åtta, klockan nio styr jag saaben mot bomhus,
där ska elin fixa mitt hår. snällaste hon! :)
efteråt så drar jag direkt ut till väla by,
gör mig iordning och hjälper mamma med håret.
sen är det fan dax. fy så pirrigt, och framförallt så sjukt underbart rooligt!


Kommentarer
Jag Heter: emelie

SÅ SJUKT UNDERBART ROOOLIGT! <3

2010-08-27 @ 23:38:48
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0