TIONDEAUGUSTI

Sitter här och saknar min älskling!
han jobbar över idag och har ännu inte svarat i sin telefon,
så jag antar att det tar ett tag innan han kommer hem ..

När han är borta så har jag passat på att äta fiskpinnar, otroligt lyx!
blir inte mycket fick här hemma eftersom att hjärtat inte äter det.
och det är synd, särskillt nu i kräftskiva-tider!

Annars har jag arbetat med far och syster idag, och igår.
fasen vilka dryga, stora, gamla fönster man brottas med!
jag har somnat i bilen såfort jag satt mig.
men idag slutade vi lite tidigare, sköönt!

När jag kom hem så böt jag om och åkte och kollade in elin när hon körde cross i tierps bana.
det var hur kul som helst att träffa henne, hon är så rolig! :)
och himla dukig på att köra,
hon kanske orkade hur mycket som helst så jag lär ta en powerwalk ikväll.
haha.
egentligen inte roligt eftersom att jag har gått upp 1,5 kilo i sommar.
ogillas!

Nej, en powerwalk plus solarium kanske?
sen ska jag mysa med babe hela kvällen :)

Puss ♥




En bild på cross-elin!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0