YOUCANTHANDLEME

Tjohoo, nu fungerar våran stationära dator igen!
det innebär mer uppdateringar och fler bilder. great for you, i mean :)

Festen i lördags var satans rolig och galen!
träffade en massa nytt folk och sådär.
alla var redlösa, haha.

Idag har jag slitit på jobbet till ett, somnade en halvtimme hemma efteråt.
har ätit middag och sådär med,
och snart ska jag ut och röra på mig lite innan tvätt-tiden börjar!
fast jag har inte bestämt mig för om jag ska springa eller gå.
hm, sprang ju i fredags, dog ungefär och har haft träningsvärk tills idag.
tränad tjej! :)

Får nog bli en powerwalk iallafall, haha.



S
länger upp en bild ifrån igårkväll, himlen var så otroligt vacker då!


Kommentarer
Jag Heter: Armanjessica

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-03-29 @ 12:11:39
URL: http://armanjessica.blogetty.com

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0