DECEMBER 1

Jag skäms lite att jag frös ihjäl och klagade när det var minus tjugo ute.
imorse var det minus tjugofyra och kan kunde knappt andas när jag klev utanför dörren!
hoppas på en väldigt tidig vår nu.

Idag har jag jobbat med byggastäd hela dagen, i knivsta.
man går och torkar av en massa rum (alla ytor) och lyssnar på radio.
helt okej, men emellanåt blir det rätt drygt. haha :)
jag ska inte klaga, är glad att jag fick följa med!

Kom hem från bp för en stund sedan, tog en behövlig dusch efteråt kan jag säga.
dammig och svettig tjej är inte en fin sak.
men en arbetad!

Skitsamma, tänkte lägga mig med karln snart.
skit att jag missade julkalendern ikväll! var den värd att se?
jag tycker fan att alla gamla (-90 och uppåt) och underbara julkalendrar borde gå om igen.
då skulle iallafall jag sitta bänkad!


Jaja, upp tidigt imorn för att jobba förmiddagen på smedkulla :)

D
agens tips: släck släck släck alla lampor och energikrävande apparater när ni inte använder dom!
elpriset har nämligen stigit med över hundra procent på en månad. jättedåligt!


Godnatt ♥


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0