DECEMBER 13



I
dag är det lucia, och jag har inte fått se ett endaste lucia-tåg :c
lite tråkigt, men jag har varit med på många många i mina dar.
både med skolan och i kören. det var bäst!

Har tillbringat dagen som fönsterputsare på söderhamns sjukhus,
imorgon väntar sandvikens. tur för dom! "åh julstädning" är dagens mest uttajtade ord.

Kom nyligen hem från pumpen, nu är det julpass och dom är skitroliga
eftersom att det spelas en massa gamla låtar.
man brukar jämt få träningsvärk när man kör nya pass,
så imorgon hoppas jag att jag knappt kommer ur sängen! :D

N
u ska jag hälsa på duschen en timme eller två. hej♥


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

<3

2010-12-13 @ 23:09:14
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0