DECEMBER 23

Dan före doppardan. tänker mest på håkan i sunes jul: "det här ska jag tala med facket om!"
så jävla bäst julkalender. har mest gått utför de senaste åren.
fast årets har jag bara sett ett avsitt utav, så där kan jag ju inte säga så mycket.
jävla tuur att man kan ladda hem de gamla och gotta sig i iallafall! :)

H
järtat står i duschen, snart ska vi åka in till gävle för att kolla på en s60 t5 och i lite affärer.
börjar bli less på allt rännande till stan vill jag lova! men vad ska man göra hemma?
vill ju att den här dagen ska gå fort fort fort så att man kan vakna upp på julaftons morgon!
åh så härligt, känner mig nästan som ett litet barn :)




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0