ENRIKTIGTFETTISDAG

Den här dagen gillar jag starkt.
fettisdagen, fet-tisdagen, vad ni vill.
den är särskillt bra i år,
eftersom att man kunde köpa semlor med vaniljkräm i istället för mandelmassa!
gillar inte mandelmassa så värst, men vaniljkräm har jag ingenting alls emot.
pojkvän är däremot dödskär i mandelmassa så han får äta en vanlig ikväll.


Kom nyligen hem från barbo, jag åkte förbi pappa en sväng efter jobbet.
nu sitter jag och mumsar på ett par smörgåsar såhär mellan måltiderna.
tänkte väl inte göra så mycket alls idag, förutom att laga mat och äta mat. haha.
idag blir det något enkelt här hemma. typ hamburgare med en massa grönsaker till :)


Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0