ETTLÅNGTINLÄGG

Ahmen hej. var ett tag sen.
har som varken haft tid eller lust att blogga.
jag har iallafall varit i stockholm mella nfredagskvällen och lördagskvällen.
där har jag röjt lite med karrå. fast vi var mest stressade eftersom allt blev så sent.
kom ju inte in förrän klockan fem. först var upptåget inställt, så jag missade första  bussen till sthlm.
fick då kolla upp nästa buss, och boka den.
så kom den en kvart försent och kom in till sthlm typ förtiofem minuter försent. så att y-buss är lite värdelösa.
jag köpte strumpbyxor och en partyväska på åhlens. sen åkte vi hem och åt tacos.

Åh jag orkar inte skriva allt så detaljerat.
vi åt, drack vin, gjorde oss iordning och åkte in till stan.
träffade på karrås vänner mats och jonas och tog en öl för trettio spänn.
åkte vidare till stureplan men grabbarna kom inte in eftersom att de inte hade "rätt skor". yes! :c
vi drog vidare till biljardpalatset, där vare grymt. tre våningar med biljardspel och en massa annat.
var där ett tag.
jag och karrå gick och dansade på viper en stund med, men sen åkte vi hem.
somande väl vid fyra.

Kom hem klockan sex igår. vi åt wok! ååh gott.
också kollade vi på solsidan och på en miniserie som hette morden.
båda var braa!

Idag har vi inte gjort ett dugg.
met myst. och ätit en stor frulle.
jag slog till på mannagrynsgröt, ägg, the, juice och smörgåsar :)
klockan halv fem ska jag hämta upp mathilda, då ska vi åka till fyrishov och prova på magdans.
kom på att det blir lite svårt att åka in till uppsala för att träna.
men det blir kul att prova iallfall :)


Juste! syrran har tattuerat sig igen. den var fin!
med alla barnens första bokstav samt vintras handavtryck.
själv är jag en sucker på änglar just nu.
 jag skulle lätt vilkja ha en guardian angel tatuerad på skuldran -
den här är typ schnygg:




Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0