FEBRUAARI



N
y vecka, ny månad. nytt allt! elleeer?
en månad som är mysig med tanke på alla ♥ dag samt fettisdagen.

Jag ogillar att arbeta på måndagar, man är ju så jäkla trött också är det så jäkla kallt.
på köpet.
jag kunde somna igår iallafall, filmen var både humoristisk och skrämmande.
jag menar, det såg ju lite kul ut när äckelgummans ögon ploppade ut och fanns lite här och där,
och det såg lite kul ut när huvudpersonen blödde näsblod så att det sprutade tre meter på hennes chef.
men den var mest läskig.

Ska snart gå ut och kirra den här arbetsdagen,
sen åker jag hem och lägger mig i badkaret ett par timmar.
är osäker på om jag ska träna body pump ikväll eller vänta tills på onsdag.
blir nog onsdag. hm. jaja. det skiter väl ni i :)



Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0