FYRISHOVIDAGIGEN

Morrn!

Har varit vaken i en timme men ännu inte lyckats göra något.
tänkte äta havregrynsgröt till frulle iallafall.
sen ska jag åka till mathilda. vi ska gymma, simma och relaxa på fyrishov.

Igår gick det nämligen inte som vi hade tänkt oss. vi gick till dansstudion men ångrade oss sen.
det var ingen som tog emot poss och det satt typ fem stycken människor i den stora salen.
vi gick därifrån. haha. typiskt oss.
sen åkte vi till gränby för att köpa badkläder så att vi kunde simma.
ingen affär hade fått in några badkläder. lite typiskt.
ny plan: teater eller bio.
teatern var stängd och filmerna började om två timmar. ah kul.
vi gick till max. bra träning!
så vi beslutade oss för att åka in idag istället. förberedda!
blir kul :) haha.

Nu ska jag göra mig iordning sen börjar denna dag!


Puss ♣





Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0