GOODMOORGOON


 
Babe på gräsö förra sommaren.


Morrn.
Imorse vaknade jag klockan åtta. och var pigg.
det sög lite. men jag somnade om och vaknade kvart i nio istället. mycket bättre! haha :)

Igår kollade vi klart på våran lilla miniserie, på sex delar, morden.
den var riktigt spännande, även fast vissa saker var lite knepiga.
men ja, den slutade lite annorlunda och det gör så att man man gillar den lite extra!

Idag är jag ledig.
det är en knäpp vecka nu. jag jobbar tisdag, tosdag, lördag och söndag.
men hey, det är rätt schön :)
jag ska iallafall hinna med att diska, dammsuga, tvätta håret,
äta och laga middag innan pojkvän kommer hem!

Men först ska jag mysa lite framför nyaste avsnitten utav
one tree hill och greys ♥ underbart!


Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0